اخبارحوزه ریاستقم

جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان کشور چهارشنبه، پانزدهم آذرماه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز به میزبانی استان قم برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز در این جلسه به اهمیت تبلیغ چهره به چهره اشاره کرد و گفت: تبلیغ چهره به چهره اثرگذاری بیشتری نسبت به سخنرانی دارد و در جان مخاطب نفوذ میکند.

وی با اشاره به آیه ۱۳۲ سوره مبارکه طه خاطر نشان کرد: تبلیغ را از خانواده های خود آغاز کنید و آنان را اولویت کاری خود قرار دهید.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان عدم اختصاص بودجه کافی به امور فرهنگی و به صورت خاص نماز گفت: می بایست انگیزه تبلیغی بالایی داشته باشید و امور فرهنگی را منوط به تخصیص بودجه ندانید.

وی همچنین شرایط دانشگاه فرهنگیان قم را بستری مناسب در اجرای برنامه های فرهنگی دانست و گفت: بستر فراهم هست و با پیگیری و تبلیغ چهره به چهره می توانید اقدامات خوبی را انجام دهید.

حجت الاسلام قرائتی افزود: با توجه به حضور آیات عظام و مراجع در استان قم طلاب شرایط ویژه ای دارند و باید از این ظرفیت برای تولید محتوا برای دیگر طلاب استفاده کنند.

استاد تفسیر قرآن کریم در ادامه تاکیدات خود بر تبلیغ چهره به چهره به دوران تبلیغ خود اشاره کرد و گفت: در سال بیش از صد سفر میرفتم و از هر ظرفیتی برای تبلیغ استفاده می کردم.

در پایان سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اهدا لوحی از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان تقدیر کرد.

جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس ستاد اقامه نماز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا