اخبارمعاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش

جلسه وبیناری ارزیابی و آسیب شناسی برنامه های فرهنگی و آموزشی استان ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، دومین جلسه کارشناسان فرهنگی و آموزشی ستادهای اقامه نماز به صورت وبیناری با حضور معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش و مدیران حوزه فرهنگی و آموزشی با محوریت ارزیابی عملکرد و آسیب شناسی برنامه های فرهنگی و آموزشی مصوب استان ها پیش از ظهر روز شانزدهم بهمن ماه برگزار شد.

منصور سرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد به جایگاه کارشناسان فرهنگی و آموزشی در صیانت و پیگیری مجدانه در خصوص اجرای و تحقق سرانه برنامه های مصوب اعلامی به استان ها مطابق با شیوه نامه های ابلاغی تا پایان سال تأکید کرد.

وی به موضوع تعامل مؤثر کارشناسان استان ها با دستگاه های اجرایی به منظور اجرای برنامه های پیش بینی شده در تفاهم نامه های فی مابین ستاد و دستگاه های اجرایی اشاره و افزود: همکاران شما در بخش های مختلف ستاد مرکزی آمادگی دارند در صورت بروز مشکلات احتمالی در برنامه ریزی و اجرا، هماهنگی مورد نیاز را از طریق دستگاه های مرکزی جهت رفع موانع موجود، تسهیل کنند.

سرگزی آموزش و پرورش را نقطه کانونی برنامه های ستاد دانست و ابراز داشت: تحقق برنامه های آموزش و پرورش نیازمند تلاش مضاعف شما همکاران استان ها به عنوان میدان داران اصلی این عرصه اثر گذار نسبت به سایر برنامه های ستاد، صرفاً با تعامل و برگزاری جلسات هماهنگی و در صورت امکان به میان آوردن ظرفیت سایر دستگاه ها برای ارتقای نماز نسل نو جامه عمل پوشانده خواهد شد.

سرگزی در پایان به موضوع جهاد تبیین و نقش همکاران ستاد در جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، تاکید کرد.

در ابتدای جلسه مسئولین حوزه های تخصصی معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش، گزارش کوتاهی از نحوه اجرا و تحقق های برنامه های فرهنگی و آموزشی ستاد در سال ۱۴۰۲ و نیز به بیان ملاحظات و انتظارات تمهدیدی و اجرایی بیان کردند.

همچنین در این جلسه کارشناسان فرهنگی و آموزشی استان ها نکته نظرات خود را پیرامون نقاط قوت، ضعف و چالش های موجود و نیز انتقال تجارت مؤفق در اجرایی برنامه های آموزشی و فرهنگی سالجاری را، ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا