چهارشنبه, ۱۰ آذر , ۱۴۰۰ 26 ربيع ثاني 1443 Wednesday, 1 December , 2021 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11178 تعداد نوشته های امروز : 20 تعداد اعضا : 3535 تعداد دیدگاهها : 299×
گردهمایی دبیران دستگاه های استان اصفهان
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
شناسه : 79172
0
گردهمایی دبیران دستگاه ها با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان، جلسه گردهمایی دبیران دستگاه ها روز سه شنبه ۴ آبان ماه با حضور حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز، حجت الاسلام آدم زاده معاونت آموزشی و فرهنگی بنیاد مهدویت، مهروریان مدیر عامل مجمع خادمین نماز، حسینی کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد، فرخی کارشناس آموزشی فرهنگی ستاد و دبیران دستگاه ها در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی همدانیان برگزار شد.

در ابتدا و قبل از شروع جلسه دبیران از نمایشگاه بین المللی چراغ راهنما بازدید کردند همچنین این نمایشگاه از ابتدای خلقت تا بهشت و جهنم را نمایش می دهد.

حجت الاسلام آدم زاده ضمن خیر مقدم به حاضرین از فعالیت های بنیاد مهدویت سخن گفت و بیان داشت: مبحث مهدویت، مبحثی می باشد که اکنون نیاز ضروری جامعه است و باید به آن توجه کامل شود چرا که شناخت امام زمان عجل الله و معرفت به آن حضرت از واجبات این دوره می باشد لذا ما تمام تلاشمان را در ترویج این امر به کار گرفته و شماها نیز در دستگاه ها مارا یاری نمایید.

حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان بیان داشت: وظایف تمامی شما در دستگاه ها مشخص می باشد اما متاسفانه در بعضی از دستگاه ها که تعداد انگشت شماری هستند کوتاهی در وظیفه دیده می شود.

وی به بیان مجدد وظایف دبیران پرداخت و افزود: هر دستگاه باید در طول سال حداقل چهار و حداکثر شش جلسه شورای اقامه نماز برگزار نمایند و گزارش آن را برای ستاد استان بفرستند.

مدیر ستاد بیان کرد: گزارشاتی که در سامانه سجاده توسط بعضی از دبیران بارگزاری می شود بعضا منابع و تصاویر یکی می باشد لذا توجه داشته باشید که هیئت ارزیابی فقط ستاد نمی باشد و این هیئت ارزیابی ممکن است به این جهت که ببیند شما یک تصویر را برای دو مورد متفاوت استفاده نمودید، از نمره دستگاه بکاهد.

این مقام مسئول بیان داشت: ارسال مستندات برای روابط عمومی ستاد را جزء کارهای خود قرار دهید تا از این طریق ما نیز بهتر بتوانیم در امر ارزیابی در سامانه سجاده تصمیم گیری بنماییم.

در ادامه حسینی کارشناس نظارت و ارزیابی به معرفی سامانه سجاده پرداخت و مواردی مثل چگونه بارگزاری مستندات و چگونه ثبت نمودن را بیان کرد و افزود: بارگزاری مستندات در سامانه سجاده از مهر ماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد لذا عزیزان توجه داشته باشند در این ایام مستندات خود را بارگزاری نمایند و این امر را موکول به آخر سال ننمایند.

در پایان از دبیران اقامه نماز دستگاه های برتر در سامانه سجاده با اهداء لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

لینک فضای مجازی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.