به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به مناسبت ۲۷ اردیبهشت سالروز روابط عمومی و ارتباطات پیامی را منتشر کرد
متن پیام به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
۲۷ اردیبهشت بر همکاران در روابط عمومی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیهالسلام مبارک باد.
روابط عمومی در تنظیم ارتباط سازمانها با افکار عمومی وتامین مشارکت مردم و تحقق اهداف نقش برجسته ای دارد.
روابط عمومی انگیزه آفرین و روشنگر و بسترساز تغییر و تحول است. زمانه ما زمانه آگاهی و انتخاب است.
روابط عمومی در نشر آگاهی و شناخت و انتخاب درست نقش اساسی دارد کسانی که در روابط عمومی کار می کنند افزون بر اطلاعات فنی و مهارت های شغلی باید زمان شناس و مردم گرا هم باشند. انتقال دستاوردها و تبیین برنامهها به جامعه هدف و سنجش نیازها و روشن کردن مسیر حرکت مدیران و برنامه ریزان از هنرهای متولیان روابط عمومی است
با تفضل الهی همکاران در روابط عمومی بنیاد و ستاد در مرکز و استانها در انجام وظایف خود کارنامه وزینی به ارمغان آورده اند از تلاش های ارزشمند آنان قدردانی می کنم.
با این وصف راه طی نشده زیادی در پیش داریم. استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ارتباط مستمر با رسانه ها و به کار گیری تمکن صدا و سیما و حرکت در جهت هویت سازی و معرفی سبک زندگی مهدوی و بیان نقش نماز در اصلاح مناسبات جامعه و دفع رذائل و ترویج مکارم اخلاقی از جمله زمینه های نوآوری و فعالیت در روابط عمومی به شمار می آیند.
در برخی از استانها روابط عمومی ما کارنامه قابل اعتنایی ندارد که باید روال کار اصلاح شود. از خداوند حکیم برای همکاران شریف در این حوزه حساس و مهم توفیق و بهروزی خواستارم.
سید احمد زرهانی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
ثبت دیدگاه