اخباراصفهان

جلسه شورای اقامه نماز و شورای اداری شهرستان فریدونشهر برگزار شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان: نماز جزء لاینفک زندگی انسان می باشد و ترویج آن بر عهده کسانی است که در زمین مُکنت گرفته اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان، جلسه شورای اقامه نماز و شورای اداری شهرستان فریدونشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام والمسلمین شامحمدی امام جمعه فریدونشهر، صفا فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان در روز پنجشنبه سی ام آذرماه محل جلسات فرمانداری فریدونشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در جلسه شورای اقامه نماز و شورای اداری فریدونشهر بیان داشت: طبق آیه ۴۱ سوره حج بر هر شخصی که در زمین جایگاهی بگیرد، اولین وظیفه آن ترویج امر نماز است لذا نماز را در اولویت خود قرار دهید.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ادامه داد و گفت: نماز جزء لاینفک زندگی انسان می باشد و ترویج آن بر عهده کسانی است که در زمین مُکنت گرفته اند.

وی به داستان معاذ بن جبل و محمد بن ابی بکر اشاره کرد و گفت: از ابتدای اسلام پیامبر و اهل بیت علیهم السلام به فرمانداران و استانداران خود در شهر های مختلف اولین امر را ترویج نماز معرفی می کردند و از آنان می خواستند در این امر مهم اقدام کنند.

رنجبر اقامه نماز را موجب جلو گیری از فساد دانست و بیان کرد: جامعه ما با امر نماز می تواند از فساد و فحشاء در جامعه جلو گیری کند و این امر با همکاری مسئولین با یکدیگر در زمینه ترویج امر نماز اتفاق خواهد افتاد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه از دبیر سابق ستاد اقامه نماز در شهرستان فریدونشهر تقدیر و حکم دبیر جدید و آن اهدا شد.

جلسه شورای اقامه نماز و شورای اداری شهرستان فریدونشهر اصفهان

جلسه شورای اقامه نماز و شورای اداری شهرستان فریدونشهر اصفهان

جلسه شورای اقامه نماز و شورای اداری شهرستان فریدونشهر اصفهان

جلسه شورای اقامه نماز و شورای اداری شهرستان فریدونشهر اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا