اخبارگلستانمهدویت

جلسه هم‌اندیشی همایش بزرگ غدیر مهدوی در گلستان برگزار شد

همایش بزرگ غدیر مهدوی در تاریخ بیستم خرداد در دو نوبت صبح و عصر برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گلستان، جلسه هم‌اندیشی برگزاری همایش بزرگ غدیر مهدوی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در روز پنجشنبه دهم خرداد ماه برگزار شد.

قاسم محمدی مدیر بنیاد مهدویت استان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مهدوی در سال گذشته، به تشریح برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بنیاد در سال جدید پرداخت.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری برنامه‌های مهدوی در سطح استان گفت: رسالت بنیاد آموزش جامعه هدف، نسبت به معارف مهدوی است و تلاش می‌کند در این راستا با حضور اساتید مرکز تخصصی مهدویت در سطح استان و شهرستان‌ها نقش ایفا کند.

در این جلسه مقرر شد همایش بزرگ غدیر مهدوی در تاریخ بیستم خرداد با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن محمودی از اساتید برجسته مرکز تخصصی مهدویت در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردد.

این همایش بزرگ در نوبت صبح ویژه دبیران و رابطین مهدوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مربیان پرورشی آموزش و پرورش، اعضای پایگاه های بسیج، مسئولین فرهنگی سپاه پاسداران، مسئولین موسسات قرآنی، روحانیون و ائمه جماعت ادارات، مربیان و مدیران مهد های کودک و در نوبت عصر ویژه خواهران و برادران سادات و یاوران مهدوی در شهرستان گرگان، همراه با ارائه بسته های فرهنگی برگزار خواهد شد.

جلسه هم‌اندیشی برگزاری همایش بزرگ غدیر مهدوی در گلستان جلسه هم‌اندیشی برگزاری همایش بزرگ غدیر مهدوی در گلستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا