کردستان

جلسه کمیته هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز کردستان برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری: همه مسئولین موظف هستیم در جهت اقامه نماز تلاش کنیم و با اختیارات و امکاناتی که داریم به توسعه و ترویج نماز کمک نماییم

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان جلسه کمیته هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز  سه شنبه نهم اسفند ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیر ستاد  اقامه نماز و سایر اعضاء برگزار گردید.

در ابتدای این جسه  عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان ضمن تشکر از حاضرین در جلسه گفت: ابن کارگروه در راستای تاکیدات استاندار  و مصوبات شورای اقامه نماز استان تشکیل گردیده تا در خصوص تبلیغات و اطلاع رسانی و نحوه پشتیبانی از اجلاس استانی تصمیماتی اتخاذ گردد.

وی در ادامه پیشنهاداتی به هریک از دستگاهها در رابطه با تبلیغات و پشتیبانی ارائه کرد.

رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه بر حضور به موقع در جلسات تاکید کرد و گفت: اگر مدیران به دلایل موجه نتواستند در جلسه شرکت نمایند باید افراد تام الاختیار به عنوان جانشین مدیر در جلسه حضور داشته باشند.

رشیدی پور با اشاره  به اهمیت نماز گفت: همه مسئولین موظف هستیم در جهت اقامه نماز تلاش کنیم و با اختیارات و امکاناتی که داریم به توسعه و ترویج نماز کمک نماییم. اگر خدای ناکرده به نماز بی توجهی کنیم به خیلی از مسائل که پایه و اساس زندگی مسلمانان است بی توجهی کرده ایم. انتظار داریم دستگاه های اجرایی برای اقامه نماز خودجوش کمک کنند.

معاون  استاندار افزود: اجلاس نماز رویداد بسیار مهمی است و باید جایگاه و اهداف اجلاسیه حفظ شود و همه لازم است بدون از دست دادن زمان و با همه توان و امکانات برای تبلیغ و اطلاع رسانی و برگزاری اجلاس تلاش کنیم.

در پایان جلسه هریک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا