اخبارکرمانشاه

دوره آموزشی امامان جماعت روحانی و غیر روحانی مدارس استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین علی مولوی مدیر ستاد اقامه نماز استان طی گفتگو با روابط عمومی اظهار داشت: در راستای برنامه های ستاد اقامه نماز و در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز؛ دوره آموزشی امامان جماعت روحانی و غیر روحانی مدارس استان کرمانشاه  با حضور مدرسین مرکز تخصصی نماز قم در روز دهم اسفند ماه در کرمانشاه برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد: اقامه نماز ، از مهمترین برنامه پیامبران الهی و یکی از مهمترین شاخص های جامعه دینی به حساب می آید. لذا همواره بزرگان بر توسعه کمی و کیفی نماز و اقامه آن در جامعه اسلامی تاکید داشته و دارند. ستاد اقامه نماز نیز به سهم خویش در این زمینه فعالیت هایی را آغاز نموده است که دوره آموزشی ائمه جماعات روحانی مدارس یکی ازهمین موارد است.

علی مولوی گفت : هدف این طرح را  تربیت امامان جماعت مدارس بوده  تا با گفتار و رفتار خود ، الگوی علمی و عملی جامعه اسلامی شده و بذر معرفت را در وجود زلال نوجوانان بکارند.

وی هدف ازبرگزاری این دوره آموزشی را  مهارت افزایی امامان جماعت در شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز وتوانمندسازی در پاسخ به پرسشها و شبهات نوجوانان درباره نماز عنوان و گفت استمرار دوره های دانش افزایی برای دبیران دین و زندگی و  معلمان پایه سوم دختران نیز در دست اقدام است .

مولوی افزود: مدت آموزش و شیوه اجرای این دوره ۱۶ ساعت حضوری و۴۰ ساعت غیر حضوری می باشد.

 

 

دوره آموزشی امامان جماعت روحانی مدارس کرمانشاه دوره آموزشی امامان جماعت روحانی مدارس کرمانشاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا