همدان

جشن تکلیف ۷۰۰ فرشته تویسرکانی در مصلی این شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان همدان، جشن تکلیف ۷۰۰ فرشته تویسرکانی باحضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی مجد امام جمعه شهرستان تویسرکان، حجت الاسلام توسلی مسئول کاروان پرچم امام رضا(ع) در کشور و مسئولین شهرستانی روز سه شنبه ۲ خرداد در مصلی این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام توسلی ضمن تبریک ایام دهه کرامت بیان کرد: دوره جوانی یک دوره شگفت انگیز در عمر انسان است، به تعبیر قرآن کریم دوران زندگی ما به سه دوره تقسیم می شود دوره ضعف، دوره قوت و مجدداً َ دوران ضعف و شما گلهای تویسرکانی در آغاز دوران قوت عمرتان قرار گرفته اید. وی افزود: بنابراین کیفیت بخشیدن به نماز و جدی گرفتن نماز از امروز برای شما شروع می شود و بعد هم ارتباط با قرآن کریم و انس بیشتر با سخنان پروردگار متعال زندگی خود را سرشار از عطر معنوی الهی خواهید کرد.

مسئول کاروان پرچم امام رضا(ع) در ادامه تشریح کرد: دختران عزیزم نماز خواندن صحبت با خداوند است و چه خوب که شما می توانید با خواندن نماز با آفریننده خود خلوت کنید. توسلی ادامه داد: امروز همین جا هست که شما با وظایف و مسئولیت‌های خود آشنا می شوید و از این لحظه به بعد مسئولیت و تکالیف بسیار بیشتری نسبت به خانواده بخصوص پدر و مادر خود دارید.

حجت الاسلام توسلی بیان کرد: روح انسان نیز مانند جسم انسان برای رشد نیاز به غذا دارد، یکی از غذا ها روح انسان نماز است و نباید فراموش کنیم مهمترین قسمت نماز کیفیت آن است که گاهی انسان نماز را برای غیر خدا می خواند، گاهی نماز را برای خدا ولی بی دقت می خواند اما بهترین نماز، نمازی است که هم برای خدا باشد هم با دقت خوانده شود.

وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه هر فرد احترام به پدر و مادر است و به پاس تشکر دست پدر و مادر خود را ببوسید. توسلی در پایان گفت: خدا را شاکریم در خدمت فرشتگانی هستیم که در حساس‌ترین برهه‌های زندگی خود قرار دارید که این لحظه در حقیقت ورود رسمی به عرصه دین است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم باشکوه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام جامه بزرگ ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان اقامه شد.

جشن تکلیف ۷۰۰ فرشته تویسرکانی باحضور امام جمعه این شهرستان در مصلی این شهرستان برگزار شد

جشن تکلیف ۷۰۰ فرشته تویسرکانی باحضور امام جمعه این شهرستان در مصلی این شهرستان برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا