اخبارگیلان

جلسه دبیران شورای اقامه نماز شهرستانهای استان گیلان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گیلان، اولین جلسه دبیران شورای اقامه نماز شهرستان های استان گیلان در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام حجازی مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز گیلان و دبیران شهرستانها در سالن جلسات ستاد اقامه نماز گیلان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام حجازی ضمن خیر مقدم به دبیران شهرستانها و اعضای شورای اقامه نماز گفت: برنامه های فرهنگی و نمازی سال ۱۴۰۲ شهرستانها  تدوین و طی نامه ای به شهرستانها ابلاغ شده است از دبیران شورای اقامه نماز انتظار داریم  نظارت مستقیم بر روند اجرای برنامه ها در شهرستان خود داشته باشند و در پایان گزارشی از برنامه ها ارائه دهند.

حجازی افزود: در هر شهرستان شورای اقامه نماز تشکیل شده که در راس آنها امام جمعه محترم و فرماندار  شهرستان هستند و دبیران موظف هستند با هماهنگی های لازم با امام جمعه و فرماندار برنامه ی ابلاغ شده را اجرا نمایند.

جلسه دبیران شورای اقامه نماز شهرستانهای استان گیلان
جلسه دبیران شورای اقامه نماز شهرستانهای استان گیلان

در ادامه سید جواد مهرابی کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز به تشریح  برنامه های  فرهنگی و آموزشی پرداخت وگفت: تمامی برنامه های آموزشی و فرهنگی  مدون شده  دستگاههای اجرایی در سطح شهرستانها برای سال ۱۴۰۲ طی نامه های جداگانه ای ابلاغ شده و در جدولی سرفصل های آموزشی و زمانبندی اجرا آنها نیز مشخص شده  ودر اختیار دبیران محترم قرار گرفته است از دبیران محترم انتظار داریم اجرای  این برنامه ها  با بهترین کیفیت و در زمانبندی های خاص خود انجام گیرد.

مهرابی افزود :بسیاری از برنامه ها مانند دهه فرهنگی نماز در سطح ملی زمانبندی شده است و لازم است که در زمان خاص خود اجرا شود.

در پایان این جلسه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام حجازی در نماز خانه ستاد اقامه نماز استان گیلان برگزار شد.

جلسه دبیران شورای اقامه نماز شهرستانهای استان گیلان
جلسه دبیران شورای اقامه نماز شهرستانهای استان گیلان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا