اخبارکرمانشاه

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل دامپزشکی کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان ، روز دو شنبه هفتم اسفند ماه جلسه شورای فرهنگی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با موضوع نماز و با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی مولوی مدیر و خزایی کارشناس ستاد استان، حسین حیدری مدیرکل  و حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  و اعضای شورای اقامه نماز این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ،گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط  اداره کل دامپزشکی کرمانشاه در باب فریضه الهی نماز عنوان کرد.

پس از آن  حجت الاسلام والمسلمین مولوی مدیر ستاد اقامه نماز استان  زحمات و خدمات انجام گرفته شده همکاران این اداره کل در امر توسعه و ترویج نماز را قابل تقدیر دانسته و بر استمرار پیگیری امورات مربوط نماز در این اداره کل تاکید کرد.

مدیر ستاد استان با بیان آیه ۲۹ سوره فتح: (تراهم رکعا سجدا یبغون فضلا من الله و رضوانا . ) آنها را  می بینی که در حال رکوع و سجده می باشند و از فضل و رضوان خداوند طلب می نمایند گفت: نماز بعنوان یک حلقه مستحکم بین انسان خالق است و عامل نجات و هدایت کننده به بهشت و رضوان الهی است.

علی مولوی با استناد به احادیث و روایات  از نماز بعنوان معراج مومن به سوی خدا ، روشنایی چشم، فرق بین ایمان و. کفر، نزدیکی هرچه بیشتر پرهیزکاران به خدا  و بهترین کارها در نزد پروردگار و آخرین سفارش پیامبران الهی و معصومین (ع) یاد کرد.

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل دامپزشکی کرمانشاه برگزار شد-2

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل دامپزشکی کرمانشاه برگزار شد-3

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا