اخباراردبیل

جلسه هم اندیشی ائمه جماعات صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اردبیل، جلسه هم اندیشی ائمه جماعات و مسئولین امور فرهنگی صنعت آب و برق استان اردبیل روز دوشنبه هفدهم بهمن با حضور عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، ائمه جماعت و مسئولین فرهنگی ادارات زیرمجموعه وزارت نیرو در استان برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی چندین بار به موضوع جهاد تبیین اشاره کرده اند و تبیین را مهم ترین برنامه می دانند و فرموده اند: اگر کوتاهی بکنیم دشمن سوء استفاده می کند.لذا یکی از محوری ترین برنامه ها تبیین است و همه ی مسئولین و علی الخصوص روحانیون نقش مهم و اساسی در رابطه با تبیین و اطلاع رسانی و آموزش و به عبارتی دیگر تفهیم مباحث اعتقادی و دینی در جامعه دارند.

عبدی در ادامه گفت: هر موضوعی که در جامعه مطرح می شود اگر آن موضوع اهمیتش مشخص نباشد اجرا و به نتیجه رساندن آن موضوع با مشکلاتی مواجه خواهد شد و بحث فرهنگ مصرف هم یک موضوع است و ما اگر نتوانیم اهمیت این موضوع را در جامعه نشر دهیم و مردم را متوجه این مهم بکنیم و افراد خودشان به اهمیت موضوع پی نبرند یقینا نتیجه ی مطلوب حصول پیدا نخواهد کرد، در بحث نماز هم این مساله صدق می کند که اولین فریضه ی الهی است و ماموریت کلیه ی پیامبران است و زندگی بشر و ارتباط بنده با خداوند متعال از طریق نماز است و ما باید اهمیت نماز را در جامعه بفهمانیم و اگر اهمیت این موضوع روشن نشود در جامعه با مشکلاتی مواجه خواهیم شد. لذا یکی از وظایف اصلی ائمه جماعت روشن کردن اهمیت نماز برای گروه های هدف خود می باشد. وی هچنین با اشاره به آیه ی شریفه ” إِنَّ الصَّلَاهَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْکَرِ” گفت: اگر نماز در جامعه ضایع شود در جامعه با مشکلاتی مواجه خواهیم شد و یکی از راه های جلوگیری از منکرات در جامعه، نماز می باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در جلسه هم اندیشی ائمه جماعات و مسئولین امور فرهنگی صنعت آب و برق استان اردبیل به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز اشاره نموده، بخشی از فراز های پیام مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) را  به این اجلاس قرائت کرد و گفت: مدیران پیشانی نظام جمهوری اسلامی و مسئول تمامی برنامه هایی هستند که در ادارات اجرا می گردد و نماز هم یکی از آن موارد هست و اگر مدیران در صف اول نماز حضور داشته باشند، تعداد نمازگزاران بیشتر خواهد شد و بایستی از ابتکارات امامان جماعت در زمینه ارائه مطالب، پاسخگوئی به سوالات و شبهات از طریق فضای مجازی و … در جذب نیرو و افراد استفاده بهینه گردد.

در انتهای این برنامه از مدیران عامل و دبیران شورای اقامه نماز مجموعه وزارت نیرو در استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

جلسه هم اندیشی ائمه جماعات آب و برق

جلسه هم اندیشی ائمه جماعات آب و برق

جلسه هم اندیشی ائمه جماعات آب و برق

جلسه هم اندیشی ائمه جماعات آب و برق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا