اخبارتهران

جلسه هم اندیشی برگزاری اجلاس استانی تهران برگزار شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران، نشست و گفتگوی در مورد آخرین تحولات صورت گرفته شده برای برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز تهران با عنوان” نماز نسل نو با  تمرکز بر نقش  مدرسه ، مسجد و دانشگاه ” با حضور حجت الاسلام و المسلمین نور محمد پور مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران، موسوی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ، حجت الاسلام و المسلمین علیخانی معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، بهمنش دبیر اقامه نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، راحجی کارشناس امور مساجد، شفیقی معاون توسعه ، مدیریت ومنابع استانداری  به میزبانی استانداری در تاریخ پانزدهم آذر ماه برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نمازاستان تهران  ضمن تشکر از برپایی این نشست گزارشی از آخرین اقدامات و تحولات  صورت گرفته برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن  چهارمین اجلاس نماز استان تهران برای حاضرین در جلسه تشریح کرد.

وی گفت: در این اجلاس از برخی از دستگاه هایی که با نسل نو ارتباط و رابطه بیشتری را دارند، انتظار ما برای ترویج فرهنگ نماز بیشتر است.

نور محمد پور گفت: انتظار ما از برگزاری این اجلاس این است که بتوانیم قدم های سازنده تر و بیشتر و نزدیکتری را در مورد مسائل فرهنگی و  بخصوص حضور دانش آموزان و دانشجویان در صف اول نماز جماعت مساجد را شاهد باشیم.

وی در ادامه گفت: ما بایستی ارتباط و حضور نسل نو را با تشویق کردن و انگیزه دادن و برگزاری برنامه های فرهنگی در مساجد پر رنگ تر کنیم.

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران با معاون توسعه مدیریت استانداریدیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران با معاون توسعه مدیریت استانداریدیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران با معاون توسعه مدیریت استانداری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا