آذربایجان شرقیاخبار

جلسه پیگیری مصوبات تفاهم نامه پایانه های مسافربری تبریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، جلسه پیگیری مصوبات تفاهم نامه پایانه های مسافربری با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز استان، چوپانی رئیس حمل و نقل مسافری و شیری دبیر راهداری در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی با تاکید بر اجرای مفاد تفاهم نامه، گفت: حاصل تمام جلسات، دیدارها و زحمات طرفین بستگی به اجرای تفاهم نامه هاست، باید در اجرای تفاهم نامه ها کوتاهی نکنیم، و با رانندگان متخلف برخورد قاطع داشته باشیم.

وی در تشریح دوره ها و همایش های مشارکتی با پایانه مسافربری تبریز، افزود: سعی کنید با مشارکت ستاد اقامه نماز دوره یا همایشی در پایانه مسافر بری با موضوع نماز و مسافرت برای مسئولین و کارکنان دفاتر مسافربری، رانندگان و کارکنان پایانه مسافربری برگزار کنید تا بیشتر به اهمیت و جایگاه نماز در تمام مراحل زندگی فردی و اجتماعی واقف باشیم و قدمی در ترویج و توسعه نماز برداریم.

شیری با تاکید بر نظم و انظباط رانندگان در نقل و انتقال مسافران از پایانه ها، گفت: برنامه حرکت اتوبوس ها از پایانه مرکزی طوری زمان بندی شده که در اوقات نماز به یکی از مراکز خدماتی دسترسی داشته باشند، و در صورت وجود شکایت از طرف مسافران بر عدم توقف راننده در وقت نماز و یا عدم رعایت وقت نماز از طرف راننده، رسیدگی کرده و برخورد قاطع صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا