اخبارزنجان

دوره آموزشی سلامت معنوی در استان زنجان برگزار شد

دوره آموزشی سلامت معنوی در استان زنجان توسط مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در دو بیمارستان امام حسین علیه السلام زنجان و سردارشهید قاسم سلیمانی ابهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان زنجان، دوره آموزشی عمل احکام نماز بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی با عنوان سلامت معنوی با حضور یکی از اساتید مرکز تخصصی نماز قم طی دیروز و امروز در دو بیمارستان امام حسین علیه السلام شهر زنجان و سردارشهید قاسم سلیمانی شهر ابهر برای کادر درمانی توسط مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان برگزار شد.

این دوره به منظور مهارت افزائی پرستاران و بهیاران بیمارستان ها و مراکز درمانی در زمینه احکام و آداب نماز بیماران و کمک به اقامه نماز در بین آنان با لحاظ شرایط خاص بیماری و جسمانی آنها برگزار گردید.

از اهداف این دوره توجه بخشی به مقش معنویت و نماز در بهبود وضعیت بیماران ، آموزش عملی آداب و احکام نماز در بین بیماران در شرایط مختلف جسمی، ترویج اقامه نماز و رونق بخشی به نماز جماعت بیمارستان ها، آموزش و توانمندسازی پرستاران و بهیاران در زمینه نماز و الگوسازی بیمارستان نمازی و تعمیم آن در بین مراکز درمانی می باشد

مدت زمان دوره مذکور ۴ ساعت بوده و پس از پایان دوره به شرکت کنندگان واجد شرایط گواهینامه ضمن خدمت صادر خواهد شد.

برگزاری دوره آموزشی سلامت معنوی در استان زنجان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا