اخبارتهران

دوره توانمندسازی ائمه جماعات روحانی مدارس شهرستان های تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران، دوره توانمند سازی ائمه جماعات روحانی مدارس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین نور محمد پور مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران، دهنوی معاون پرورشی اداره کل و بهمنش دبیر قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و با تدریس استاد دهشتی از اساتید برجسته مرکز تخصصی نماز قم و با حضور یکصد نفر از ائمه جماعات در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه در شهر ری برگزار شد.

در این دوره حجت الاسلام و المسلمین استاد قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور که به صورت وبیناری و بر خط در این همایش حضور داشتند ضمن تاکید بر اینکه حَیَّ عَلیٰ خَیرِ العَمل در اذان مصداق بارز نماز است، خاطر نشان کرد: گفتگو با نسل نو ویژگی های خاصی دارد، هفته ای حداقل یک کتاب مطالعه کنید، خودتان رو فارغ التحصیل ندانید و همیشه اهم مسائل مورد نیاز را مطرح کنید.

در ادامه دوره مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران ضمن خیر و مقدم به ائمه جماعات و مسئولین گفت:  در زمان سابق انتظار می کشیدیم و آرزو داشتیم که یک مجموعه از بچه ها را در اختیار ما باشند تا ما بتوانیم به این بچه ها آموزش قرآن و نماز را برای آنها داشته باشیم.

وی گفت: امروز بحمدالله  به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی این امکان فراهم شده و بچه ها در اختیار من و شما هستند، بنده و شما بزرگواران  مامور تعلیم و تربیت بچه ها هستیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دهشتی از اساتید برجسته مرکز تخصصی قم به بیان مطالبی پیرامون شیوه های دعوت نسل نو به نماز پرداختند.

حَیَّ عَلیٰ خَیرِ العَمل در اذان مصداق بارز "نماز" استحَیَّ عَلیٰ خَیرِ العَمل در اذان مصداق بارز "نماز" استحَیَّ عَلیٰ خَیرِ العَمل در اذان مصداق بارز "نماز" استحَیَّ عَلیٰ خَیرِ العَمل در اذان مصداق بارز "نماز" استحَیَّ عَلیٰ خَیرِ العَمل در اذان مصداق بارز "نماز" است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا