چهار محال و بختیاری

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان با مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهرکرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلین محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز استان با مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهرکرد روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه دیدار کرد.

حجت السلام و المسلمین کریمی با اشاره به اهمیت نماز در مدارس گفت: باید دنیال ترویج و تبلیغ واقعی نماز در مدارس باشیم و دانش آموزان را به اقامه نماز اول وقت دعوت کنیم.

وی افزود: معلمان یادشان نرود که نماز جایگاه ویژه ای در تکلیف دانش آموزان دارد و همیشه در کنار مطالب آموزشی، برای بچه ها استاد نماز و اخلاق هم باشند.

مدیر ستاد اقامه نماز افزود: یکی از راه های دعوت به نماز تشکیل گروه های یاوران نماز است، پس می شود در هر کلاس افراد فعال و علاقه مند به نماز را شناسایی کرد و نشست تخصصی نماز برایشان برگزار کرد تا به وسیله آنان دیگران را به نماز دعوت کنیم.

کریمی در پایان گفت: اگر در مدرسه مدیر، معلم و مربیان با هم، شاگردان را به نماز دعوت کنند، یعنی صدای دعوت به نماز از زبان دبیر ریاضی، دبیر ورزش و مربیان با هم برخاسته شود و نیز اگر در جامعه آحاد مختلف جامعه با زبان ها و بیان های مختلف، به دعوت و ترویج نماز بپردازند، اثر قابل توجهی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا