اخبارکرمان

سومین جلسه شورای اقامه نماز استان کرمان تشکیل شد

استاندار کرمان:ما امری مهمتر از نماز نداریم.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمان، سومین جلسه شورای اقامه نماز استان کرمان به ریاست استاندار کرمان و حضور  اعضاء شورای اقامه نماز، روز شنبه چهارم آذر ماه در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ابتدا حجت الاسلام عربپور مدیر ستاد اقامه نماز استان دستور جلسه را مطرح و مصوبات جلسه قبل را مرور کرد.

در ادامه مسئول ستاد برگزاری اجلاس استانی گزارشی از جلسات ستاد ارائه کرد و به برنامه های اجلاس اشاره ای داشت.

در ادامه جلسه معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گزارشی از اجرای طرح های آموزش و پرورش معلمان پایه سوم، دبیران پایه هشتم، ائمه جماعات در طرح مبین، مدیران کودکستانها و مربیان مهدهای کودک و همچنین اختصاص زمانی برای تبیین شیوه های دعوت به نماز در انجمن اولیاء و مربیان در اردوی شهید نیری اشاره کرد.

در ادامه محسن روحی به تشریح آخرین ویراستاری سند راهبردی نماز استان پر داخت و به صورت پاورپنت سند را خدمت حضار تشریح کرد.

در پایان جلسه نیز، فداکار استاندار کرمان ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات اعضای شورا اظهار کرد: دوره های آموزشی در آموزش و پرورش بسیار مفید و تکرار این دوره ها به منظور فراگیر شدن همه مخاطبان ضروری است.

وی گفت: آموزش و پرورش استان با حمایت استانداری این دوره ها را تا پایان سال تکرار کنند تا مخاطبین بیشتری از دوره ها استفاده کنند.

فداکار بیان کرد: اگر چه همه برای ترویج فرهنگ نماز باید تلاش کنیم اما عمده مسئولیتها متوجه آموزش و پرورش است که باید همه به آموزش و پرورش کمک کنیم.

وی بر ابلاغ سند راهبردی تأکید و اظهار کرد: ارزشیابی فصلی و دو سالانه از اجرای سند تهیه و مرتب به جلسات ارائه شود.

استاندار کرمان گفت: ما امری مهمتر از نماز نداریم و بخش های مختلف باید در این راستا تلاش کنند.

سومین جلسه شورای اقامه نماز استان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا