یزد

شورای اقامه نماز شهرستان اشکذر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد، ظهر دوشنبه ۵ تیرماه، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان اشکذر، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر، ردائی فرماندار و سایر اعضای شورای اقامه نماز، در محل دفتر امام جمعه شهرستان اشکذر برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز  ضمن تشکر از برگزاری شورای اقامه نماز و با اشاره به برگزاری  اجلاس استانی نماز در اشکذر و آثار پر خیر و برکت آن برای شهرستان  گفت: یکی از فضائل که انسان می تواند با آن به کمال برسد اقامه نماز است و همین موضوع باعث رفع بسیاری از مشکلات موجود است. همچنین رویکرد ستاد اقامه نماز استان در سال جاری را ترویج اقامه نماز در ادارات و مدارس شهرستان ها عنوان کرد.

حجت الاسلام موسوی ضمن رسیدگی به موضوع نمازجماعت مدارس و نمازخانه های بین راهی، افزود: باتوجه به پایین بودن حق القدم ائمه جماعت مدارس، مقرر گردید با پیگیری فرماندار شهرستان، نیمی ازحق القدم تامین، تا انشاالله درسال آینده نمازجماعت درتمام مدارس شهرستان برگزار گردد، و ضمنا مقررشد مدارسی که دارای زمین موقوفه هستند از طرف اداره اوقاف اعلام تا در رابطه باپرداخت مال الاجاره اقدام لازم بعمل آید.

شورای اقامه نماز شهرستان اشکذر استان یزد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا