آذربایجان غربی

جلسه شورای اقامه نماز و شورای فرهنگی دستگاههای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی، جلسه شورای اقامه نماز و شورای فرهنگی دستگاههای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور مدیران پست، پست بانک و فناوی اطلاعات و زیرساخت استان و کارشناس برنامه ریزی،نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی به میزبانی پست بانک برگزار شد.

در این جلسه که در روز دوشنبه نهم بهمن ماه برگزار شد، گزارشی از اقدامات سال جاری این دستگاهها در زمینه اقامه نماز و فرهنگ سازی ارائه شد و برای تفاهم نامه بومی ۱۴۰۳ بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در این جلسه، اهم فعالیت های انجام گرفته توسط چهار دستگاه فوق در راستای عملیاتی نمودن تفاهم نامه ملی ۱۴۰۲ که در سال گذشته امضا شده بود، بصورت کامل تشریح و ارائه گردید. نکته قابل توجه این بود که این دستگاهها به بندهای تفاهم نامه بصورت کامل عمل کرده بودند.

عبدی کارشناس برنامه ریزی نظارت و ارزیابی ضمن تشکر از مدیران دستگاههای ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در اهمیت دادن به اقامه نماز در ادارات خود ابراز امیدواری کرد با این نحوه عملکرد و فعالیت های شایسته توسط دبیران، در ارزیابی سال جاری این دستگاههای جز برترین های فرهنگ اقامه نماز استان باشند.

اولویت قرار دادن تدوین تفاهم نامه بومی ۱۴۰۳ از دیگر موارد مطرح شده بود که قول پیگیری و اجرایی شدن تا پایان سال داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا