اخبارخراسان جنوبیخراسان رضویخراسان شمالیسیستان و بلوچستانکرمانهرمزگان

شورای برنامه ریزی منطقه دو کشور در خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی، روز پنجشنبه بیستم مهرماه جلسه شورای برنامه ریزی منطقه دو کشور با حضور ناصری معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری و مدیران استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان شمالی ، خراسان رضوی به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد.

ناصری معاون استانداری خراسان جنوبی در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران مناطق منطقه دو، از مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سطح استان و همچنین برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی با محوریت نماز برای نسل نوجوان وجوان استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: همه باید به این فریضه نورانی و نشر و گسترش ان در جامعه تلاش کنند و در استانداری به کلیه دستگاه های اجرایی اعلام شده برنامه ها و جلسات را طوری برنامه ریزی کنید که به نماز ختم شود و وقت ادای این فریضه الهی، همه کارکنان در نماز جماعت دستگاه شرکت کنند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز ضمن عرض تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و خیر مقدم اظهار داشت: این حضور فرصت مغتنمی است برای شورای برنامه ریزی منطقه دو که امیدواریم با توجه به دستور کارهای پیش رو بتوانیم به اهداف مدّ نظر دست یابیم.

کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی و دبیر شورای برنامه ریزی منطقه دو کشور با تشریح دستور کار جلسه، بررسی نظرات و پیشنهادات پیرامون اجلاس سراسری نماز، بررسی نقاط قوت و ضعف ارزیابی های سال ۱۴۰۲ و اعلام نظر پیرامون برنامه های فرهنگی  آموزشی آموزش و پرورش با توجه به شروع سال تحصیلی به برنامه های تفاهم شده با وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در خصوص برنامه های هدف گذاری شده آنطور که انتظار می رفت، به اهداف مد نظر دست نیافتیم و می طلبد به طور ویژه در این خصوص بررسی شود تا مشخص گردد که ایراد کار کجاست.

کمیلی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برنامه های فرهنگی و آموزشی ستاد مرکز و همچنین جشنواره فجر تا فجر،  اجلاس سراسری نماز و مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام رضا (ع) اشاره کرد.

در این جلسه  مدیران منطقه دو کشور در خصوص استفاده بیشتر از تجربیات و اجرای برنامه های اعلامی از سوی ستاد مرکز و بهره وری بیشتر در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سطح جامعه و آشنا کردن نسل نو و جذب جوانان و نوجوان به نماز و مسجد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان هریک از مدیران مناطق به  گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی و آموزشی با محوریت نماز اجرا شده در استان خود اشاره  و پیشنهادات را در خصوص برنامه های اعلامی از سوی ستاد مرکز و دستور کار جلسه مطرح کردند.

شورای برنامه ریزی منطقه دو کشور در خراسان جنوبی برگزار شد

شورای برنامه ریزی منطقه دو کشور در خراسان جنوبی برگزار شد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا