اخبارقزوین

نماز عامل محافظت از حملات شیطان است

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مدیر ستاد اقامه نماز در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان جهاد کشاورزی در روز پنجشنبه مورخ بیستم مهرماه حضور یافت.

در ابتدا حجت‌الاسلام موسوی مدیر ستاد اقامه نماز ضمن تبریک به سن تکلیف رسیدن فرزندان کارکنان جهاد کشاورزی گفت: زمانی که ما به یاد خدا باشیم، خداوند متعال هم به یاد ما خواهد بود. اما این به یادماندن چگونه است؟

موسوی ادامه داد: کلید اینکه خدا به یاد ما باشد تنها یک مورد است و آن چیزی جز نماز نیست. نماز مانند تماس گرفتن است. با یا الله گفتن فراوان در نماز فرشتگان الهی بنده را بهتر می‌شناسند و خود را با کم گفتن یا نگفتن این ذکر از لطف خدا محروم نکنیم. این ذکر یا الله همان نماز است.

مدیر ستاد عنوان کرد: زمانی که گوشی همراه می‌خریم، برای آن محافظ تهیه می‌کنیم تا از آسیب‌ها در امان باشد یا هر میوه‌ای را که نگاه می‌کنیم دارای پوست است و اگر پوستشان را جدا کنیم، می‌بینیم که در مدتی کوتاه پوسیده می‌شوند. برای دختران مسلمان این محافظ همان حجاب است.

مدیر اقامه نماز ادامه داد: شاید بپرسید که چرا خداوند در هنگام نماز چادر را برای خانم‌ها واجب کرده است؟ جواب این است که خدای تعالی دوست دارد بنده‌اش را با حفاظت ببیند و حضرت علی (ع) می‌فرماید: نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می‌دارد.

 نماز عامل محافظت از حملات شیطان است

 نماز عامل محافظت از حملات شیطان است

 نماز عامل محافظت از حملات شیطان است

 نماز عامل محافظت از حملات شیطان است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا