اخبارخراسان رضوی

پای منبر قرآن حجت‌الاسلام‌ و المسلمین قرائتی در حرم مطهر رضوی

کرسی تفسیر حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی شب‌های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، کرسی تفسیر قرآن با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسن قرائتی ۳۰ شب‌ ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

سلیمانی روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت: برنامه تفسیر قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در شب های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی ساعت ۲۲ الی ۲۴ در دارالتفسیر علامه شیخ طبرسی برگزار و با شرکت طلاب مبلغ و مدرسین، قرآن را تفسیر کرده که پس از آن چند نفر از طلاب به نقد روش و محتوا می پردازند.

وی ادامه داد: در انتهای این نقد و بررسی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور تفسیر انجام گرفته شده را بررسی کرده و جمع بندی می نماید.

روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان افزود: علاقمندان می‌توانند با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره همراه به ادمین کانال زندگی بر مدار قرآن https://eitaa.com/quranlive  جهت شرکت در این کرسی تفسیر اقدام کنند.

سلیمانی اضافه کرد: همچنین در برنامه دیگر برای طلاب خارجی جامعه المصطفی هر روز در ایام ماه مبارک رمضان با موضوع روش تفسیر پس از نماز ظهر برای برادران و در هفته های آینده برای طلاب خواهر برگزار می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا