کرمانشاه

پیش اجلاس شهرستانی نماز در اسلام آباد غرب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، پیش اجلاس شهرستانی نماز با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی مولوی مدیر و خزایی کارشناس ستاد اقامه نماز استان، مسئولین آموزش و پرورش، امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات، فرهنگیان و دانش آموزان در روز چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه برگزار شد.

در این اجلاس مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه ضمن اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش و تاکید وی به اهمیت نماز گفت: باید تلاش شود نسبت به موضوع هدایت دانش آموزان و فرهنگیان همسایه مساجد جهت آشنایی هرچه بیشتر با فرهنگ نورانی اقامه نماز اهتمام ویژه صورت گرفته تا گامی موثر در جهت پیوند مسجد و مدرسه برداشته شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان به ۳۰ پیام متبرک مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز اشاره و گفت: باید این مجموعه ارشمند را که بیش از ۲۵۰ محور عملیاتی در آن قابل برداشت است را حفظ و به صورت ویژه به عملیاتی نمودن آنها در جامعه بپردازیم.

وی گفت:مطالبات رهبر انقلاب در زمینه ترویج نمازوتوصیه‌های معنوی ایشان درباره‌ی نماز ، خوب خواندن مورد تاکید است و ایشان ظرف چند سال اخیر تمرکز و تاکید بیشتر پیام‌های خود را به حوزه “نماز نسل نو” معطوف داشته‌اند چرا که بزرگترین سرمایه یک کشور جوانان هستند.

مولوی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام اجلاس سی ام در زنجان نیز بر لزوم هموار کردن راه های آموختن و گزاردن نماز و کیفیت بخشیدن به نسل نو تاکید نمودند.

علی مولوی با تاکید بر اهتمام به ترویج فرهنگ نماز خوانی در بین نسل نو گفت:باید در درجه اول آنها را با احکام نماز ، صحیح خوانی و آموزش عملی نماز آشنا و در تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به اقامه نماز از لفظ دستوری اجتناب کرد و با صحبت کردن؛ مهربانی ، آنان را برای اقامه نماز مهیا کرد.

وی افزود: در وزارت علوم بخاط اهمیت نماز تشکیلاتی زیر نظر نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاهها چندین ساله ایجاد شده بعنوان شورای عالی اقامه نماز دستگاهها که آنها در حال برنامه ریزی هستند که هر چه بیشتر اقشار مختلف به سمت مسجد هدایت شوند.

در پایان اجلاس از خادمین و فعالان امر نماز توسط حاضرین تجلیل بعمل آمد .

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، ،پیش اجلاس شهرستانی نماز با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی مولوی مدیر و خزایی کارشناس ستاد اقامه نماز استان، مسئولین آموزش و پرورش ، امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین ادارات ، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد. در این اجلاس مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه ضمن اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش و تاکید وی به اهمیت نماز گفت: باید تلاش شود نسبت به موضوع هدایت دانش آموزان و فرهنگیان همسایه مساجد جهت آشنایی هرچه بیشتر با فرهنگ نورانی اقامه نماز اهتمام ویژه صورت گرفته تا گامی موثر در جهت پیوند مسجد و مدرسه برداشته شود. مدیر ستاد اقامه نماز استان به 30 پیام متبرک مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز اشاره و گفت: باید این مجموعه ارشمند را که بیش از 250 محور عملیاتی در آن قابل برداشت است را حفظ و به صورت ویژه به عملیاتی نمودن آنها در جامعه بپردازیم . وی گفت:مطالبات رهبر انقلاب در زمینه ترویج نمازوتوصیه‌های معنوی ایشان درباره‌ی نماز ، خوب خواندن مورد تاکید است و ایشان ظرف چند سال اخیر تمرکز و تاکید بیشتر پیام‌های خود را به حوزه "نماز نسل نو" معطوف داشته‌اند چرا که بزرگترین سرمایه یک کشور جوانان هستند . و در اجلاس اخیر (اجلاس سی ام در زنجان) نیز بر لزوم هموار کردن راه های آموختن و گزاردن نماز و کیفیت بخشیدن به نسل نو تاکید نمودند . علی مولوی با تاکید بر اهتمام به ترویج فرهنگ نماز خوانی در بین نسل نو گفت:باید در درجه اول آنها را با احکام نماز ، صحیح خوانی و آموزش عملی نماز آشنا و در تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به اقامه نماز از لفظ دستوری اجتناب کرد و با صحبت کردن؛ مهربانی ، آنان را برای اقامه نماز مهیا نمود. وی افزود در وزارت علوم بخاط اهمیت نماز تشکیلاتی زیر نظر نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاهها چندین ساله ایجاد شده بعنوان شورای عالی اقامه نماز دستگاهها که آنها در حال برنامه ریزی هستند که هر چه بیشتر اقشار مختلف به سمت مسجد هدایت شوند در پایان اجلاس از خادمین و فعالان امر نماز توسط حاضرین تجلیل بعمل آمد . -2

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، ،پیش اجلاس شهرستانی نماز با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی مولوی مدیر و خزایی کارشناس ستاد اقامه نماز استان، مسئولین آموزش و پرورش ، امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین ادارات ، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد. در این اجلاس مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه ضمن اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش و تاکید وی به اهمیت نماز گفت: باید تلاش شود نسبت به موضوع هدایت دانش آموزان و فرهنگیان همسایه مساجد جهت آشنایی هرچه بیشتر با فرهنگ نورانی اقامه نماز اهتمام ویژه صورت گرفته تا گامی موثر در جهت پیوند مسجد و مدرسه برداشته شود. مدیر ستاد اقامه نماز استان به 30 پیام متبرک مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز اشاره و گفت: باید این مجموعه ارشمند را که بیش از 250 محور عملیاتی در آن قابل برداشت است را حفظ و به صورت ویژه به عملیاتی نمودن آنها در جامعه بپردازیم . وی گفت:مطالبات رهبر انقلاب در زمینه ترویج نمازوتوصیه‌های معنوی ایشان درباره‌ی نماز ، خوب خواندن مورد تاکید است و ایشان ظرف چند سال اخیر تمرکز و تاکید بیشتر پیام‌های خود را به حوزه "نماز نسل نو" معطوف داشته‌اند چرا که بزرگترین سرمایه یک کشور جوانان هستند . و در اجلاس اخیر (اجلاس سی ام در زنجان) نیز بر لزوم هموار کردن راه های آموختن و گزاردن نماز و کیفیت بخشیدن به نسل نو تاکید نمودند . علی مولوی با تاکید بر اهتمام به ترویج فرهنگ نماز خوانی در بین نسل نو گفت:باید در درجه اول آنها را با احکام نماز ، صحیح خوانی و آموزش عملی نماز آشنا و در تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به اقامه نماز از لفظ دستوری اجتناب کرد و با صحبت کردن؛ مهربانی ، آنان را برای اقامه نماز مهیا نمود. وی افزود در وزارت علوم بخاط اهمیت نماز تشکیلاتی زیر نظر نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاهها چندین ساله ایجاد شده بعنوان شورای عالی اقامه نماز دستگاهها که آنها در حال برنامه ریزی هستند که هر چه بیشتر اقشار مختلف به سمت مسجد هدایت شوند در پایان اجلاس از خادمین و فعالان امر نماز توسط حاضرین تجلیل بعمل آمد . -4
پیش اجلاس شهرستانی نماز در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد-5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا