اخبارخراسان رضوی

۲۲۵۰ دانش آموز در گفتمان ها و نشست های نمازشناسی شرکت کردند

نشست های نمازشناسی و پاسخ به شبهات نماز ویژه دانش آموزان در فصل زمستان در سطح استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، نشست های نمازشناسی و پاسخ به شبهات نماز در فصل زمستان در شهرستان های مشهد، گناباد، زاوه، فیروزه و بخش احمد آباد توسط اساتید مرکز تخصصی نماز مشهد در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۸ اسفندماه برگزار شد.

این کارگاه های آموزشی با هدف شیوه های تشویق دانش آموزان به نماز، شیوه های آموزشی مفاهیم دینی به دانش آموزان، روش های انتقال مفاهیم دینی به نوجوانان و کودکان با استفاده از آیات قرآن و روایات معصومین علیهم السلام برپا شد.

در این نشست ها که در مجموع ۲۲۵۰ دانش آموز شرکت کرده بودند مسائل دیگری همچون آداب، آثار و برکات نماز، فلسفه و چرایی نماز، پاسخ به مهمترین شبهات پرتکرار دانش آموزان مطرح و از حضور اساتید مرکز تخصصی نماز مشهد همچون حجج الاسلام سبحانی نیا، صادقی، ایزدی، تائب و همتی و ائمه جمعه شهرستان ها بهره برده شد.

2250 دانش آموز در گفتمان ها و نشست های نمازشناسی شرکت کردند 2250 دانش آموز در گفتمان ها و نشست های نمازشناسی شرکت کردند 2250 دانش آموز در گفتمان ها و نشست های نمازشناسی شرکت کردند 2250 دانش آموز در گفتمان ها و نشست های نمازشناسی شرکت کردند 2250 دانش آموز در گفتمان ها و نشست های نمازشناسی شرکت کردند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا