آذربایجان شرقیاخبار

فرهنگ نماز در کارخانجات توسعه یابد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، جلسه فرهنگی، تبلیغی و تبیینی بسیج کارگران با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان، سرهنگ زینالیان فرمانده حوزه ۲ بسیج کارگری و سایر فرماندهان پایگاه های کارخانه جات، روز چهارشنبه سوم خرداد ماه برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی با تشکر و قدردانی از زحمات فرمانده حوزه و فرماندهان پایگاه های تابعه، با اشاره به آیه ۴۵ سوره عنکبوت، گفت: اقتصاد ما زمانی رونق میگیرد و رو به پیشرفت می رود که مدیران، سرکارگران و کارگرانی با دلسوزی کارها را دنبال کنند و کسل و خسته سرکار حاضر نباشند، این کار هم زمانی محقق می شود که کارگر بداند که کم کاری او منکر است، و خود کارگران همدیگر را از منکر نهی و به معروف دعوت کنند.

وی با بیان نقش نماز در انسان سازی،خطاب به فرماندهان پایگاهها، افزود: فرهنگ نماز باید در کارخانجات توسعه یابد، سعی کنید در کارخانجات به نماز های جماعت رونق بدهید، هر چقدر نمازها پرشور باشد به همان اندازه کارگاه به هدفش نزدیکتر خواهد شد.

آقاجانی افزود: کسی که اهل نماز باشد، نماز او را از ارتکاب به منکر حفظ خواهد کرد، دیگر لازم نیس کسی بالای سر کارگران باشد و مدام بگوید کم کاری نکنید، ما باید تلاش کنیم تا حرف مقام معظم رهبری روی زمین نماند، هرکسی در حد توان خود باید در مهار تورم و رشد تولید تلاش کند.

در این جلسه مشکلات و موانع دست و پا گیر کارخانجات بررسی و بر اجرای برنامه های فرهنگی، تبینی و رونق نمازهای جماعت در کارخانجات تاکید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا