یزد

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد، ظهر یکشنبه ۲۵ دی ماه، حجت السلام و المسلمین موسوی مدیر ستاد اقامه نماز با دهقانی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز به بیان فضیلت نماز اشاره کرد و بیان داشت: نماز آثار و برکاتی دارد که قابل درک و فهم نمی باشد و زمانی متوجه فضیلت این امر مهم می شویم که دیگر نمی توانیم کاری انجام دهیم لذا تا وقت هست از این امر استفاده نمایید.

وی ضمن بیان نکاتی پیرامون برکات اقامه نماز و تاثیر آن در سالم ماندن جامعه افزود: امروز چندین مسئله اصلی و اساسی مدرسه مطرح شد و مقرر شد نماز خانه این مدرسه ساخته شود. همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مورد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز گفت: با توجه به اعتقادات دینی که داریم تلاش نموده ایم که همه دانش آموزان با درست خواندن نماز آشنا شوند و نماز جماعت را برگزار نماییم

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ضمن خوشامدگویی از مدعوین، بیان کرد: هر چقدر شناخت انسان از خود بیشتر شود، منجر به خدا شناسی بیشتر می شود. همچنین باید تلاش کنیم شناخت از خود را افزایش دهیم تا بتوانیم در عبادت خداوند نیز ساعی باشیم.

 

یدار مدیر ستاد اقامه نماز با رییس سازمان برنامه و بودجه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا