اخبارمدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی

کتاب صوتی نماز در سیره و سخن حضرت زهرا سلام الله علیها منتشر شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، کتاب صوتی نماز در سیره و سخن حضرت زهرا سلام الله علیها، توسط روابط عمومی ستاد اقامه نماز و با همکاری تیم رادیو اینترنتی قرار هفده، منتشر شد.

حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اعلام این خبر گفت: این کتاب به قلم حسین قنادی است که به تازگی از سوی انتشارات ستاد اقامه نماز منتشر شده است و به بررسی زندگانی پر برکت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پرداخته و سیره عبادی این بانو را در فصل های متعدد شرح می دهد.

صالحی با اشاره به اینکه این کتاب به عنوان منبع مطالعاتی مسابقه سراسری کتابخوانی تعیین شده است، گفت: این کتاب شامل فصل های چون”مختصری از زندگی حضرت زهرا”، “نماز و حجاب”، “حضرت زهرا و قرآن”، “نماز حضرت زهرا” و “تسبیحات حضرت زهرا” می باشد.

وی با اشاره مزایای کتابهای صوتی و اینکه کتاب صوتی به خواننده این امکان را می دهد تا با کتابها به صورت متفاوتی از کتابهای چاپی درگیر شود، افزود: کتاب صوتی نماز در سیره و سخن حضرت زهرا سلام الله علیها با گویندگی داود مرادی و بهار مومن پور و تدوین امین عارف منتشر شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز یادآور شد: علاقمندان به کتاب صوتی می توانند جهت تهیه کتاب به نشانی اینترنتی namaz.ir/shop مراجعه کنند و یا از لینک خرید مستقیم در انتهای مطلب استفاده کنند و در مسابقه سراسری کتابخوانی شرکت نمایند.

لازم به ذکر است کتابهای صوتی را می توانید با خود به اتومبیلتان ببرید، در سفرهای جاده ای، در رفت و آمد به محل کارتان، مدرسه و در حال اجرای فعالیتهایتان آنها را همراه خود داشته باشید.

همچنین کتاب صوتی برای گوش کردن در زمان پیاده روی، دویدن و ورزش کردن بسیار مناسب است.

گفتنی است سومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه سلام الله علیها “ به صورت سراسری از ۲۷ دی لغایت ۵ اسفند به صورت همزمان در تمامی استان های کشور برگزار خواهد شد و علاقمندان گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

پخش مقدمه کتاب

 

 

لینک خرید مستقیم : کتاب صوتی نماز در سیره و سخن معصومین حضرت زهرا(س)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا