اخبارگلستانمهدویت

نمایشگاه مهدویت در گرگان برگزار می گردد

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با مدیر کل صدا و سیما مرکز گلستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گلستان، در راستای پیگیری نشر برنامه های مهدوی و مستند سازی فعالیتها، قاسم محمدی مدیر بنیاد استان با رسول شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان در روز دوشنبه، ۱ اسفند ماه، دیدار و گفتگو کرد.

قاسم محمدی در این جلسه با اشاره به برگزاری نمایشگاه مهدویت در گرگان، گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج معارف مهدوی در بین اقشار مختلف جامعه برپا خواهد شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های مشترک مهدوی گفت: با توجه به ظرفیت موجود در صدا و سیما، باید تلاش کنیم فعالیتهای خادمان مهدویت به نحو مطلوب گسترش یابد.

محمدی تصریح کرد: قبل از پرداختن به هر کاری، آنچه اهمیت دارد، معلوم شدن ضرورت آن کار است تا برای انسان انگیزه و نشاط ایجاد کند. مسأله مهدویت هم یکی از مسائل مهمی است که در ابتدای کار باید ضرورت طرح آن برای همگان آشکار شود.

رسول شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان، ضمن ابراز خرسندی در خصوص پیگیری اجرای فعالیتهای مهدوی در سطح استان، گفت: مردم باید به عنوان یک تکلیف به دنبال موضوع مهدویت بروند و از منابع موجود، کتاب ها، اساتید حوزه مهدویت و… در خصوص شناخت امام عصر(عج) و همچنین اطاعت و عمل به دستورات ایشان اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه شناخت امام زمان(عج) ما را از انحراف و بی راهه به راه راست هدایت می کند، ادامه داد: در این راستا با توجه به اینکه ایام نیمه شعبان و ولادت این امام همام(عج) نزدیک است، برنامه هایی متنوع از صدا و سیما پخش خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد، جهت مستند سازی برنامه های بنیاد استان شامل طرح اجتماع قلوب، نمایشگاه مهدوی و … اقدامات لازم صورت پذیرد.

 با مدیر کل صدا و سیما مرکز گلستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا