اخبارگلستان

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان ویژه سفرهای نوروزی با حضور فرماندار ، معاون عمرانی فرمانداری و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرگان، در روز دوشنبه، ۲۲ اسفند ماه در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار شد .

عیسی پایین محلی فرماندار گرگان گفت: با توجه به مقارن شدن سال نو و ماه مبارک رمضان لازم است کمیته اقامه نماز از مساجد و نمازخانه ها در سطح شهر و نمازخانه های بین راهی بازدید و پس از شناسایی مسایل ، با همکاری دیگر کمیته های اجرایی خدمات سفر در رفع مسایل کوشا باشند .

وی خاطر نشان کرد : بخش عمده اسکان مسافران نوروزی بر دوش آموزش و پرورش است و اسکان موقت در ۵۳ مدرسه و اردوگاه نشاط انجام می­پذیرد.

عیسی پایین محلی توصیه کرد : در مدارسی که به عنوان اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده نمایشگاه هایی در راستای معرفی صنایع دستی استان گلستان ایجاد شود .

در ادامه فرماندار شهرستان گرگان افزود: روسای کمیته های مختلف سفرهای نوروزی ، با نشست ها و جلسات دیگر، اهتمام لازم را جهت ارایه خدمات بیشتر و ارزنده به مسافران نوروزی داشته باشند.

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز در این جلسه با اشاره به راه اندازی سامانه راهنماز توسط ستاد اقامه نماز کشور، خواستار نصب بارکدهای مخصوص به هر نمازخانه بین راهی جهت ثبت نظرات و انتقادات و پیشنهادات مسافران در سامانه شد.

محمدی افزود: با توجه به وجود نواقص در بعضی از نمازخانه ها و تاکید استاندار گلستان مبنی بر توجه ویژه به مساجد و نمازخانه های بین راهی، همکاری و پای کار بودن مدیران مربوطه ضروری می باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز تاکید کرد: با عنایت به اینکه استان گلستان یکی از استانهای اجرای پویش همراهان سفر ایمن می باشد، انتظار می رود جهت راحتی حال مسافرین اقدامات تعیین شده توسط دستگاه های ذی ربط به نحو مطلوب انجام شود.

در پایان مصوب شد درجشنواره روستایی طبق سنوات گذشته بخشداری ها و دهیاری ها هماهنگی های لازم را ایجاد کنند و پاکسازی تفرجگاه ها توسط شهرداری ها و پاکسازی روستاها توسط دهیاری ها و رسیدگی به پمپ بنزین ها و سالم بودن نازل ها توسط شرکت نفت انجام شود و علوم پزشکی و هلال احمر آماده باش باشند و دست فروشان ساماندهی شوند و کلیه حفاری ها تا ۱۵ فروردین ماه ممنوع می­باشد.

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا