اخبارفارسمجمع خیرین مسجدساز

جلسه هیات امنا مسجد حضرت خدیجه کبری س شیراز برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ جلسه هیت امنا مسجد حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) با حضور سید علی مهدیان معاون برنامه ریزی نظارت و ارزیابی، معاون اداری و مالی ستاد اقامه نماز کشور، ذوالانوار مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس، حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس و مهندسین ناظر پروژه در دفتر مدیریت این ستاد برگزار شد.

این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت احداث مجتمع فرهنگی، آموزشی و مذهبی حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ذو الانوار، پس از خیر مقدم به نمایندگان ستاد اقامه نماز کشور در جلسه هیات امنا مسجد حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) شیراز گزارشی از روند ساخت و نحوه شکل گیری این مسجد و نیز جلسات هیئت امنا گزارش مبسوطی را ارائه داد.

در ادامه جلسه معین، عضو هیت امنای مسجد حضرت خدیجه کبری(سلام الله علیها) از فعالیت ها و هزینه کردهایی که تا کنون صورت گرفته است و روند اجرای این پروژه صحبت کرد.

در پایان معاونین ستاد اقامه نماز ضمن تشکر و خداقوت از هیات امنای این مسجد و نیز ذکر نکته نظراتی در خصوص خیرین مسجد ساز به همراه دیگر اعضای این ستاد در محل ساخت مسجد حاضر شده و از این پروژه بازدید به عمل آوردند.

در این جلسه در خصوص پیگیری صدور مجوز، مربوط به ملک اهدایی خانم خیر به ستاد فارس، برای هزینه کرد در مجتمع فرهنگی، آموزشی و مذهبی ستاد اقامه نماز استان فارس (حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) و تهیه و ارسال جدول زمان بندی، پیش بینی اعتبار و مصالح مورد نیاز، فرآیند عمرانی احداث مجموعه فرهنگی، دینی و آموزشی حضرت خدیجه (سلام الله علیها) به ستاد مرکز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات هیات امنای مجتمع حضرت خدیجه به صورت فصلی با حضور تمامی اعضاء، مکاتبه با آقایان مهندس فتاح، مهندس نیکزاد و سردار حزنی جهت جلب مشارکت مجموعه های تحت مدیریت این افراد به منظور تامین بخشی از مصالح مورد نیاز احداث‌ مجتمع، مذاکره با مسئول شورای اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی، به منظور تامین بخشی از مصالح مورد نیاز احداث‌ مجتمع از طریق شرکت های زیر مجموعه شرکت شستا و پیگیری ثبت مجمع یاوران مردمی نماز استان از سوی استانداری فارس از مصوبات این جلسه بود.

جلسه هیت امنا مسجد حضرت خدیجه کبری

جلسه هیت امنا مسجد حضرت خدیجه کبری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا