اخباراصفهان

جلسه هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اصفهان برگزار شد

کارشناس نظارت و ارزیابی: دستگاه ها موظف هستند در تاریخ اعلام شده نسبت به تکمیل فرم خود ارزیابی و ثبت آن در سامانه سجاده اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان، جلسه هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اصفهان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان، مجتبی مهروریان کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز و اعضای هیئت روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در دفتر رئیس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

در جلسه هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز اصفهان پیرامون بحث و تبادل نظر در مورد بخشنامه ستاد مرکزی و تقویم اجرائی ارزیابی صحبت شد.

مجتبی مهروریان به بیان عملکرد دستگاه های اجرائی در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: با توجه به نظارت و ارزیابی میدانی که از دستگاه های اجرائی در سال گذشته داشته ایم می توان گفت ادارات بیشتری در سال جدید باید مورد تقدیر قرار بگیرند.

کارشناس نظارت و ارزیابی به اهمیت سامانه سجاده پرداخت و گفت: با توجه به اتمام زمان بارگزاری و فعال سازی بخش خود ارزیابی، دستگاه ها موظف هستند در تاریخ اعلام شده نسبت به تکمیل فرم خود ارزیابی و ثبت آن در سامانه سجاده اقدام نمایند.

در ادامه هر یک از اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات جهت رسیدگی و بررسی گزارشات بارگزاری شده در سامانه سجاده و چگونگی تقدیر از دستگاه های برتر پرداختند و مواردی به عنوان مصوبات جلسه تصویب گردید.

 

هیئت ارزیابی ستاد اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا