اخبارهمدان

جلسه توجیهی ارزیابان دستگاه های اجرایی استان همدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان همدان، جلسه توجیهی ارزیابان دستگاه های اجرایی استان در خصوص سامانه سجاده روز چهارشنبه بیست ونهم فروردین باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان، مهدی اخوان مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری وکارشناسان ستاد در سالن جلسات ستاد اقامه نماز همدان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسنی حلم ضمن آرزوی سالی سرشار از خیر و برکت برای حضار بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه توجیه اعضای هیات ارزیابی در خصوص سامانه سجاده وچگونگی ارزیابی وداوری برنامه های توسعه و ترویج دستگاههای اجرایی استان است .

حسنی حلم با بیان “حاسبوا انفسکم قبل ان تحاسبوا” گفت : بحث ارزیابی فقط منحصر نماز نیست و در مسائل اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی هم وجود دارد و مبنای نظارت و ارزیابی بر رشد ، تعالی و پیمودن مسیر رو به پیشرفت است .

مدیر ستاد ضمن اشاره به تقویم اجرایی افزود: دبیران دستگاه ها طبق تقویم ابلاغ شده کار را جلو ببرند تا در زمان مقرر مستندات در سامانه بارگزاری شود و مورد ارزیابی قرارگیرد تا بتوانیم موانع و نقاط قوت را شناسایی کنیم .

جلسه توجیهی ارزیابان دستگاه های اجرای استان همدان برگزار شد

مهدی اخوان مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، ضمن تشکر از ستاد اقامه نماز به جهت پیگیری و ارزیابی فعالیت های نمازی دستگاه های اجرایی گفت: از فرمانداری های شهرستان ها تقاضامندیم که در زمان مقرر مستندات خود را بارگزاری کنند تا نمرات ارزیابی استان به مانند سال گذشته خوب باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شاکری کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، اطلاعات آماری در خصوص ادارات استان که فعالیت و گزارش برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز خود را در سامانه سجاده بارگذاری کردند ارائه داد و در مورد نحوه نظارت و بررسی مستندات ادارات شهرستان ها در سامانه سجاده مطالبی را بیان کرد.

وی گفت: ۳۶۳ دستگاه اجرایی درسطح استان و شهرستان وارد سامانه شده اند و ایجاد فرم کرده اند که لازم است تمام دستگاه ها در موعد مقرر خود ارزیابی را در سامانه انجام دهند.

کارشناس نظارت و ارزیابی استان ادامه داد: با توجه به ارتباط مستمر ستاد اقامه نماز با دستگاه‌ها در طول سال، بررسی عملکرد دستگاه‌ها نیز نسبت به گذشته بسیار دقیق تر خواهد بود که می‌بایست دبیران اهتمام بیشتری در بارگزاری مستندات داشته باشند که این امر با برگزاری جلسات متعدد با ادرات و دستگاه های اجرایی محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه توجیهی حجت السلام شاکری کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان بصورت عملی توضیحاتی را در خصوص سامانه سجاده و نحوه بارگذاری مستندات را آموزش داد و در پایان حکم های هیات های ارزیابی استان و شهرستان ها به اعضا تقدیم گردید.

جلسه توجیهی ارزیابان دستگاه های اجرای استان همدان برگزار شد جلسه توجیهی ارزیابان دستگاه های اجرای استان همدان برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا