اخبارحوزه ریاستمدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی

پیام تبریک قائم مقام ستاد اقامه نماز به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز، در پیامی، این روز را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی بر همه پویندگان راه آگاهی و تنویر فضای فکری جامعه مبارک باد.

برقراری ارتباطات دو جانبه با استفاده از فناوری های نو بین مردم و نهاد های حکومتی و مراکز خدمات رسانی از اهم امور در روزگار ماست.

از بارز ترین ویژگی های عصر ارتباطات کثرت اخبار و تنوع رویداد های فرهنگی و اجتماعی است. انتخاب اخبار صحیح و متناسب با نیاز جامعه و اقناع مخاطبان در شمار هنرهای خبرنگاران ورزیده و متولیان اطلاع رسانی و مدیران عرصه ارتباطات است.

مبادله به هنگام اطلاعات و سرعت و صحت در نشر گزارش ها و تحلیل ها موجب ایجاد اعتماد در افکار عمومی و ابهام زدایی از اذهان مردم می شود‌. در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روشنگری و آگاه کردن مردم به منزله صاحبان کشور یک اصل مهم قلمداد می‌شود.

مردم استحقاق دارند از سیر تحولات فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی آگاهی پیدا کنند و نقد و نظر خود را به سمع و نظر کارگزاران نظام برسانند. نقش نهاد روابط عمومی در تنظیم ارتباط معقول بین مردم و دولتمردان اهمیت اساسی دارد.

ایفای درست این نقش پشتوانه ای متین برای تحکیم مناسبات اجتماعی و کاستن از دامنه شایعات و زمینه ساز ترویج روحیه تعاون و همگرایی ملی است.

مقام معظم رهبری مدظله‌العالی پرچمدار رشد آگاهی در جامعه است و طبعا همه کسانی که خود را خادم راستین ملت می‌دانند باید با رعایت صداقت و به دور از منافع مادی و منزه از حب و بغض های نابجا حقایق را از طریق رسانه ها و فضای مجازی به اطلاع مردم برسانند و از این رهگذر سرمایه اجتماعی را افزایش دهند و ستون پنجم اجانب و بیگانگان را مستاصل کنند.

خوشبختانه روابط عمومی در ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با همت والا و تکاپوی وافر در جهت نشر فرهنگ نماز و گسترش معارف مهدویت و بخش اخبار و اطلاعات درست و ایجاد ارتباط با مردم رسالت خود را ایفا می کند و تا کنون کارنامه ارزشمندی را به ارمغان آورده است.

از جناب صالحی و همکارانشان صمیمانه قدردانی می کنم. تقویت روابط عمومی در استانها و بر قراری ارتباط قوی و مستمر با رسانه ها و بهره گیری از شبکه های اجتماعی و ظرفیتهای فضای مجازی و دانش افزایی دست اندرکاران روابط عمومی از اولویتهاست.

سید احمد زرهانی

قائم مقام ستاد اقامه نماز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا