پیام تبریک قائم مقام ستاد اقامه نماز به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز، در پیامی، این روز را به فعالین این عرصه تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی بر همه پویندگان راه آگاهی و تنویر فضای فکری جامعه مبارک باد.
برقراری ارتباطات دو جانبه با استفاده از فناوری های نو بین مردم و نهاد های حکومتی و مراکز خدمات رسانی از اهم امور در روزگار ماست.
از بارز ترین ویژگی های عصر ارتباطات کثرت اخبار و تنوع رویداد های فرهنگی و اجتماعی است. انتخاب اخبار صحیح و متناسب با نیاز جامعه و اقناع مخاطبان در شمار هنرهای خبرنگاران ورزیده و متولیان اطلاع رسانی و مدیران عرصه ارتباطات است.
مبادله به هنگام اطلاعات و سرعت و صحت در نشر گزارش ها و تحلیل ها موجب ایجاد اعتماد در افکار عمومی و ابهام زدایی از اذهان مردم می شود. در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روشنگری و آگاه کردن مردم به منزله صاحبان کشور یک اصل مهم قلمداد میشود.
مردم استحقاق دارند از سیر تحولات فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی آگاهی پیدا کنند و نقد و نظر خود را به سمع و نظر کارگزاران نظام برسانند. نقش نهاد روابط عمومی در تنظیم ارتباط معقول بین مردم و دولتمردان اهمیت اساسی دارد.
ایفای درست این نقش پشتوانه ای متین برای تحکیم مناسبات اجتماعی و کاستن از دامنه شایعات و زمینه ساز ترویج روحیه تعاون و همگرایی ملی است.
مقام معظم رهبری مدظلهالعالی پرچمدار رشد آگاهی در جامعه است و طبعا همه کسانی که خود را خادم راستین ملت میدانند باید با رعایت صداقت و به دور از منافع مادی و منزه از حب و بغض های نابجا حقایق را از طریق رسانه ها و فضای مجازی به اطلاع مردم برسانند و از این رهگذر سرمایه اجتماعی را افزایش دهند و ستون پنجم اجانب و بیگانگان را مستاصل کنند.
خوشبختانه روابط عمومی در ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با همت والا و تکاپوی وافر در جهت نشر فرهنگ نماز و گسترش معارف مهدویت و بخش اخبار و اطلاعات درست و ایجاد ارتباط با مردم رسالت خود را ایفا می کند و تا کنون کارنامه ارزشمندی را به ارمغان آورده است.
از جناب صالحی و همکارانشان صمیمانه قدردانی می کنم. تقویت روابط عمومی در استانها و بر قراری ارتباط قوی و مستمر با رسانه ها و بهره گیری از شبکه های اجتماعی و ظرفیتهای فضای مجازی و دانش افزایی دست اندرکاران روابط عمومی از اولویتهاست.
سید احمد زرهانی
قائم مقام ستاد اقامه نماز