اخبارکردستان

 جلسه توجیهی آموزشی اعضای هیأت ارزیابی استان کردستان برگزار شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان: ارزیابی عملکرد دستگاهها برای توسعه و ترویج  امر نماز، کاری ظریف، ارزشمند و در عین حال بسیار حساس است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان، هشتم اردیبهشت ماه جلسه توجیهی آموزشی اعضای هیأت ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استانی در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان و کلیه اعضا برگزار شد.

اکبر عظمی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی اعضای هیأت ارزیابی به تشریح اهداف نشست پرداخت و اظهار داشت: هر کدام از ما به انحاء مختلف ارزیابی عملکرد را در حیطه کاری خود و مسائل زندگی شخصی تجربه کرده ایم اما اینجا بحث نماز است و در اعتقادات دینی ما  نماز معیار قبولی همه عبادات است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان افزود: با این تفسیر ارزیابی عملکرد دستگاهها برای توسعه و ترویج  امر نماز، کاری ظریف، ارزشمند و در عین حال بسیار حساس است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص شاخص های تعیین شده به منظور ارزیابی دستگاه ها گفت:  گام اول این است که ما به معانی و مفاهیم شاخص تسلط و آشنایی کامل داشته باشیم و سپس معیار های تحقق هر شاخص را را احصاء کنیم.

عظیمی بر رعایت تقویم زمانبندی تاکید ویژه کرد و افزود: با دقت و عدالت کامل اقدام به ارزیابی نماییم.

در ادامه مرادی کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان به آمار تعداد دستگاه های حاضر در سامانه سجاده اشاره کرد و  درخصوص سیر مراحل ارزیابی از مستند سازی، بارگزاری مستندات در سامانه سجاده و خود ارزیابی توسط دستگاه ها، مشخص نمودن آغاز و پایان مرحله استانی ارزیابی توسط هیأت ارزیابی، تشریح وضعیت دستگاهها در سامانه سجاده و سطح بندی آنها از نظر نحوه عملکرد و بارگزاری مستندات و… توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان مدیر ستاد اقامه نماز استان به سوألات اعضای هیأت پاسخ داد و تصمیمات لازم در قالب مصوبات اجرایی اتخاذ شد.

 جلسه توجیهی آموزشی اعضای هیأت ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان کردستان برگزار شد  جلسه توجیهی آموزشی اعضای هیأت ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان کردستان برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا