اخباریزد

ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی استان یزد به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد، روز یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه کارشناس برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد، از پایان روند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه سجاده در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

حجت‌الاسلام بذرگر اظهار داشت: بر مبنای دستورالعمل‌های صادره و بر طبق بخش‌نامه‌های اعلام‌شده، فرآیند ثبت مستندات توسط ادارات و دستگاه‌ها در سامانه سجاده از ۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ادامه داشته است.

وی با اشاره به پایان روند ارزیابی عملکرد ۷۶ دستگاه در سطح استان و شهرستان‌های تابعه اشاره کرد و افزود: در فضای دیجیتال و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، دستاوردهای اجرای برنامه‌ها دقیقاً ثبت و مورد تحلیل قرارگرفته‌اند؛ و با استفاده از سامانه‌ سجاده، مستندات به شکلی جامع جمع‌آوری و ارزیابی می‌شود؛ گامی که نقش بسزایی در بهبود روند اجرایی و تقویت احساس مسئولیت در میان ادارات ذی‌ربط ایفا می‌کند.

کارشناس برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: نمرات ارزیابی در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت پس از بررسی‌های تخصصی، تأییدشده و در سامانه معنا ثبت گردیده است.

بذرگر گفت: در راستای ایجاد فرصت پاسخگویی و تأیید صحت مستندات، دستگاه‌های مورد ارزیابی تا تاریخ ۱۳ خرداد امکان ثبت اعتراضات خود را خواهند داشت و در صورت وجود موارد ابهامی یا نیاز به بازنگری، ارزیابی ثانویه به اجرا گذاشته خواهد شد و نمرات نهایی نیز پس از بررسی‌های لازم در دو سامانه سجاده و معنا درج خواهد شد.

شایان‌ذکر است: این رویکرد نظارتی که با تأکید بر دقت، شفافیت و استفاده از فناوری‌های نوین تدوین گردیده، نمونه بارزی از تلاش‌های مستمر برای ارتقای کیفیت خدمات دینی و اجرایی در استان یزد محسوب می‌شود. علاوه بر این، این فرایند، نشانگر تعهد مسئولین به بهبود سطح عملکرد سازمان‌های مرتبط با ستاد اقامه نماز بوده و زمینه را برای طرح‌های اصلاحی و راهکارهای نوین جهت پاسخگویی به نیازهای جامعه مؤمنان فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا