اخبارکردستان

برگزاری جلسه هماهنگی ویژه برنامه های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش

دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی تعریف شده برای آموزش و پرورش با حضور کارشناسان برنامه ریزی ، نظارت و ارزیابی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان در محل اداره مشارکت ها و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان، در اجرای مصوبات شورای قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر تشکیل جلسه کارشناسی و تهیه جدول زمانبندی دوره های آموزشی مربوط به مدارس غیر دولتی، دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی تعریف شده برای آموزش و پرورش در تاریخ سه شنبه چهارم مهر ماه با حضور کارشناسان برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان در محل اداره مشارکت ها و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، مرادی کارشناس برنامه ریزی،نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان به تشریح جزئیات برنامه های تعریف شده و ابلاغی ویژه آموزش و پرورش پرداخت و اظهار داشت: در جلسه قبل بخشی از برنامه ها در کنار فرآیند اجرایی آنها مطرح و انتظار این بود که در سه ماهه تابستان اجرا شوند، اما تا کنون اجرا نشده اند به همین دلیل در جلسه مورخ نوزدهم شهریور شورای قرآن،عترت و نماز اداره کل مقرر شد تا مجددا جلسه هماهنگی تشکیل و جدول زمانبندی هر برنامه به تفکیک مشخص و برای اجرا به بخش های مربوطه ابلاغ گردد.

مرادی در ادامه گفت: امروز در این جلسه ۶ برنامه آموزشی با بهره گیری از اساتید مرکز تخصصی نماز قم اولویت بندی و لزوما باید حداکثر تا پایان آبان ماه اجرا شوند و ۶ برنامه فرهنگی هم حد اکثر در سه ماهه پاییز عملیاتی شوند. در ادامه روسای ادارات مشارکت ها و مدارس غیر دولتی و انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان نکته نظرات خود را بیان و در نهایت طبق مصوباتی مقرر شد تا با اولویت برنامه های آموزشی فرآیند اجرای کل برنامه ها آغاز و حداکثر تا پایان آبان ماه به پایان برسند.

برگزاری جلسه هماهنگی ویژه برنامه های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورشبرگزاری جلسه هماهنگی ویژه برنامه های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا