اخبارمسابقات و فراخوان هامعاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش

اسامی برگزیدگان کشوری فراخوان جشنواره سراسری “فجر تا فجر”

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، اسامی برگزیدگان کشوری فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان “فجر تا فجر” منتشر شد.

متن بیانیه دبیرخانه جشنواره به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

با استعانت از خداوند متعال و عرض تبریک ایام خجسته شعبان المعظم ، ضمن ارج نهادن به حضور و تلاش ارزشمند تمامی شرکت کنندگان مؤمن و خداجویی که دعوت ستاد اقامه نماز را لبیک گفته و در این جشنواره معنوی حضور یافته اند ، نتایج آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

حاصل همراهی شما عزیزان ارسال ۲۸۳۱۱ اثر به جشنواره بود که از میان تعداد ۶۹۵ اثر در بخش بزرگسالان و ۵۱۱ اثر در بخش دانش آموزی ، در مجموع ۱۲۰۶ اثر به مرحله کشوری راه یافت. هیئت داوران از میان این آثار ، تعداد ۴۳ اثر را در بخش بزرگسالان به عنوان آثار برگزیده مرحله کشوری انتخاب و معرفی نموده است که از سوی ستاد اقامه نماز از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر و هدیه که زمان آن متعاقباً از سوی ستاد به اطلاع منتخبین خواهد رسید ، تجلیل به عمل خواهد آمد.

همچنین نتایج برگزیدگان مرحله کشوری بخش دانش آموزی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ پیش از برگزاری آیین اختتامیه اجلاس دانش آموزی نماز اعلام خواهد شد.

در پایان از همکاری ستادهای اقامه نماز استان ها و مشارکت کلیه دستگاه های فرهنگی به طور ویژه از وزارت کشور و وزارت وزارت آموزش و پرورش و تمامی فعالین حقیقی و حقوقی که ستاد اقامه نماز را در برگزاری این رویداد معنوی یاری نمودند صمیمانه قدردانی می گردد .

 

                             دبیرخانه جشنواره سراسری نماز ” فجر تا فجر”

                                                       اسفند ماه ۱۴۰۱

اسامی برگزیدگان کشوری فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان "فجر تا فجر" اسامی برگزیدگان کشوری فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان "فجر تا فجر"اسامی برگزیدگان کشوری فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان "فجر تا فجر"اسامی برگزیدگان کشوری فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان "فجر تا فجر"

 

نوشته های مشابه

۹ دیدگاه

    1. با سلام و احترام
      متاسفانه سطح آثار ارسالی به اندازه ای بوده که حداقل نمره لازم رو برای شایسته قدردانی کسب نکردند
      به همین خاطر در بعضی از بخش ها اثری حائز رتبه نشده

  1. سلام.
    چرا در مرحله استانی، نفرات دوم و سوم و شایسته تقدیر فراموش شدن و فقط نفرات اول مورد تقدیر قرار گرفتن؟
    منطقی بود که از همون ابتدا نفرات بعدی رو به عنوان نفرات برگزیده اعلام نمی کردید. این طوری که سنگین تر بود توقعی هم ایجاد نمی شد.😶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا