اخبارخراسان رضویمدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی

گردهمایی آموزشی کارشناسان روابط عمومی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، گردهمایی آموزشی توجیهی کارشناسان روابط عمومی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور با حضور قائم مقام و مدیریت روابط عمومی ستاد اقامه نماز، در روز شنبه سوم خردادماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست آموزشی حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و خیرمقدم گفت: یک روابط عمومی در حوزه دین و دیانت و فرهنگ دینی باید مهارت ارتباط داشته باشد همجنین باید از فضای فرهنگی و هنری شناخت داشته باشد.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید توانایی مدیریت بر فضای مجازی و رسانه را داشته باشد. همچنین در روابط عمومی خلاقیت حرف اول را می زند به عنوان مثال ایجاد یک کمپین یا یک ایده جدید و خلاق حرکتی باید انجام گیرد تا توجه دیگران را نسبت به کار خودتان در حوزه نماز و مهدویت جلب کنید.

سبحانی نیا ادامه داد: شبکه سازی از دیگر کارهای روابط عمومی موفق می باشد می توانید یک شبکه حمایتی با ادارات و سازمان های استان خود درست کنید بدون اینکه هزینه انجام دهید.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اضافه کرد: خروجی بینش فرهنگی، خلاقیت است وقتی واقعه یک کار فرهنگی را می بینید می توانید یک ابتکار جدیدی را انجام دهید همچنین شناخت ذائقه و سلیقه ها را کمتر داریم باید سعی و تلاش کنیم تا با تحقیقات و با ایجاد میزگردهایی و هم صحبتی با نوجوانان و جوانان ذائقه نسل نو را شناخت تا بتوان آنها را به نماز و دین دعوت کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی نسب مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی در صحبت کوتاهی گفت: روابط عمومی پیشانی و تابلو یک سازمان و هر مجموعه ای می باشد و تبیین فعالیت های مهدویت و نماز ناب از طریق روابط عمومی به جامعه ارائه می شود.

وی ادامه داد: رسالت روابط عمومی است که بتواند کارهای نماز و مهدویت را تبلیغ کند مردم تشنه ناب نماز و مهدویت هستند. باید بتوانید کارها و فعالیت های خود را یعنی معارف نماز و مهدویت را به خوبی گسترش دهید. اگر بخواهیم جلو بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب ها را بگیریم باید بحث نماز را به جدیت پیگیری کنیم.

در ادامه این گردهمایی آموزشی که در دو روز متوالی برگزار شد، کلاس هایی با موضوع فن بیان و مذاکره، راهکارهای تقویت عملکرد روابط عمومی و همچنین مقدمه ای برهوش مصنوعی و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای فعالیت در حوزه روابط عمومی با حضور اساتید دانشگاهی برگزار شد.

در پایان این نشست از کارشناسان روابط عمومی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برتر استان ها تقدیر به عمل آمد.

استانهای همدان، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی به عنوان رتبه برتر و استانهای مرکزی و اردبیل به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

اخبار مرتبط:

مهم ترین رسالت روابط عمومی ها ابلاغ پیام نماز و مهدویت به جامعه است

رسانه، بلندگوی افکار و باورهای عمومی است/ روابط عمومی‌ها در ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی نقش مهمی دارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا