اخبارگلستانمهدویت

دیدار مدیر بنیاد مهدویت گلستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان

آیت الله نورمفیدی: امام زمان(عج) نه تنها برای نجات شیعیان بلکه برای نجات بشیریت ظهور خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گلستان، در راستای اجرای برنامه های فرهنگی مهدویت در نیمه شعبان و برگزاری نمایشگاه مفهومی مهدوی، قاسم محمدی مدیر بنیاد مهدویت استان به همراه جمعی از فعالین کانون های مهدوی با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در روز یکشنبه، نهم بهمن ماه دیدار کرد.

در ابتدای جلسه مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای بنیاد در سال جاری با همکاری کانون های مهدوی استان، از برگزاری نمایشگاه مفهومی مهدویت در ایام نیمه شعبان خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای راهبردی و هدفمند برنامه های مهدویت، خواستار همکاری خیرین در برگزاری این فعالیتها شد.

محمدی افزود: نیازسنجی از مخاطبین در مسیر شناخت امام خود و آشنایی آنها با اهداف ظهور و وظایف منتظران، از اهداف اجرای برنامه های مهدویت است.

در ادامه جلسه آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، گفت: درباره امام زمان ارواحنا فداه، ابتدا ذهن مردم را برای اهداف عالیه ظهور آشنا کنیم.

وی گفت: همه باید به این درک از ظهور برسیم که امام زمان(عج) نه تنها برای نجات شیعیان بلکه برای نجات بشیریت ظهور خواهد کرد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در ادامه سخنان خود، مسئله دروغ پراکنی در خصوص ظهور و نشر روایات دروغ در باب ظهور را بسیار خطرناک عنوان کرد و گفت: هدف امام زمان نجات جهان است، ولی متاسفانه جامعه ،اهداف حضور امام زمان را نمی دانند.

وی با اشاره به روایات ظهور، اظهار کرد: جریانات ادعایی رؤیت حضرت ولی عصر عجل الله به شخصیت حضرت ضربه می زند و در این میان کسانی که امام زمان شناس نیستند و با عقائد حقه شیعه آشنا نیستند نسبت به جریان ظهور حضرت دچار انحراف خواهند شد.

امام جمعه گرگان تبیین مساله انتظار برای مردم ضروری دانست و عنوان کرد:  انتظار به این معنا نیست که دست روی دست بگذاریم تا امام زمان بیاید و گره گشایی کند، بلکه نیازمند تلاش منتظران نیز هست.

وی تاکید کرد: به مسائل اصلی توجه کنید و در برپایی نمایشگاه نظرسنجی و دریافت بازخورد از نمایشگاه و غرفه های مفهومی را لحاظ کنید.

آیت الله نورمفیدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: در خصوص مساله حجاب، اگر بتوانیم این مساله را در قالب جدید تبیین کنیم، یقینا تاثیر آن متفاوت است و جذب حداکثری را به همراه دارد.

در پایان جلسه نمایندگان کانون های مهدوی گرگان ضمن ارائه مطالب و نظرات خود، در خصوص برپایی نمایشگاه و ایجاد غرفه های مفهومی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دیدار مدیر بنیاد مهدویت گلستان با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار مدیر بنیاد مهدویت گلستان با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار مدیر بنیاد مهدویت گلستان با نماینده ولی فقیه در استان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا