اخبارالبرز

شورای اقامه نماز شهرستان طالقان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان البرز، شورای اقامه نماز شهرستان طالقان با حضور امام جمعه شهرستان، مدیر ستاد اقامه نماز، معاونین، بخشداران و روسای دستگاه ها در فرمانداری شهرستان طالقان مورخ بیست و دوم آذرماه برگزار شد.

امام جمعه طالقان در این جلسه گفت: نماز در آخرت تجلی پیدا می‌کند و نتایج آن در آخرت نسبت به دنیا بسیار بیشتر است و نماز برگ عبوری است در دست نمازگزار که او را تا اوج کمال و عالم ملکوت می‌رساند.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت اول وقت در مساجد، ادارات و مدارس عامل تقویت وجدان کاری، وحدت و همدلی و صمیمیت و همچنین ارتقا معنویت بین کارکنان ادارات و دانش آموزان می‌شود که باید از این فرصت برای خدمت بیشتر برای مردم استفاده شود.

مرادی گفت: برگزاری منظم شورای اقامه نماز در شهرستانها عامل اصلی برای ترویج نماز است و موضوع امسال اجلاس نماز نسل نو با رویکرد مدرسه، مسجد و دانشگاه است و  هر ساله یک اجلاس سراسری نماز در کشور برگزار می‌شود و ضروری است پیش اجلاس شهرستانی هر چه سریع تر برگزار گردد.

شایان‌ ذکر است در ادامه این جلسه، هریک از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره موضوع جلسه- نماز نسل نو- به تبادل نظر پرداختند و نکاتی از فعالیت های اقامه نماز در دستگاهای خود و مواردی جهت اجرا مورد تصویب قرارد گرفت.

شورای اقامه نماز شهرستان طالقان برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا